פסטיבל הלה דמאנס בבריסל – כל מה שתרצו לדעת

תמונה של tapussla_admin

tapussla_admin

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר ישראלים שעולים לרגל לאחד מפסטיבלי הגייז המעניינים ביותר בעולם – הלה דמאנס שבבריסל, אם אתם שוקלים להצטרף השנה – כדאי שתקראו את זה

אם גם החברים שלכם חזרו השנה עם חוויות (יש כאלה שבטח גם עדיף שלא יספרו) מפסטיבל לה דמאנס שבבריסל והדליקו אצלכם את ה-FOMO, אנחנו כאן לעשות לכם קצת סדר בדברים ולעזור לכם לקחת את ההחלטה האם לטוס השנה או לא.

פסטיבל הלה דמאנס מתקיים מדי שנה בחודש אוקטובר בבריסל ובשנה האחרונה (2022) חגג 33, כאשר האירועים המרכזיים בו הוא מסיבת האניברסרי ומסיבות האיסטר, הלה דמאנס הוא ליין גייז המקיים מסיבות מדי חודש בבריסל במועדון הפיוז, שם גם מתקיימות חלק ממסיבות הפסטיבל.

מה חשוב שתדעו?

ברמה העקרונית, מדובר בפסטיבל גייז די אהוב ומוכר, לא עצום בסדר הגודל שלו אם משווים אותו לאחרים בעולם, אבל יש לו ייחודיות מסויימת – גם מעצם היותו יעד קרוב וזול יחסית עבורנו הישראלים, גם מתוך העובדה שמדובר בפסטיבל בעל וייב (לא מאוד קיצוני יש לציין) של פטיש, דובים וחופש מיני וגם, לפחות לטעמנו – העובדה שתוכלו לפגוש בו הרבה ישראלים וליהנות מהתחושה הזו של חו״ל עם החברים מהארץ (כן, כן, אנחנו יודעים שלחלקכם זה דווקא חיסרון אבל כאלו אנחנו, פטריוטיות.)

איפה לישון?

ישנם מגוון מלונות בעיר בריסל וחלק גדול מהפסטיבל מתקיים במועדון הפיוז הממוקם באופן יחסי במרכז העיר, כך שתוכלו למצוא מגוון מלונות או דירות airbnb במרחק הליכה מהמועדון (מאוד מומלץ) ועדיין ליהנות ממרכז העיר השופע במסעדות, אטרקציות ומקומות שחייב לבקר.

המסיבה המרכזית מתקיימת בהאנר ענקי שנקרא Palais 12 אשר נמצא רחוק יחסית ממרכז העיר והיא אירוע של לילה אחד מתוך כל הפסטיבל, לכן אין באמת צורך לקחת מלון קרוב וניתן להסתפק בהגעה במונית, הסעות או תחבורה ציבורית.

איך נוסעים?


לעיר בריסל שבבלגיה יש רשת מאוד נוחה של מטרו הפרוסה כמעט על כל רחבי העיר, אך כפי שציינו – אם מטרת החופשה היא הפסטיבל עצמו, כדאי פשוט לקחת את הדירה או המלון במרכז העיר בקרבת מועדון הפיוז וללכת קצת ברגל, זו אולי ההזדמנות היחידה שתהיה לכם לראות

איפה קונים כרטיסים?


כרטיסים למסיבות לה דמאנס ניתן למצוא באתר הרשמי שלהם: https://www.lademence.com
היזהרו מספסרים והשתדלו להקפיד לקנות בזמן היות ולרוב המסיבות מגיעות לסולד-אאוט די מהר
אם אתם מתכננים לצאת ליותר ממסיבה אחת, מומלץ לקנות ״צמיד״ או חבילה משתלמת של מספר מסיבות.

מה לארוז


בתקופה הזו של השנה, בריסל קרה עד קפואה, יש שנים שהפסטיבל נופל על תקופה יותר סלחנית שבה גם ז׳קט קליל מספיק, אבל זה די נדיר. לרוב תמצאו את עצמכם ממש מתמודדים עם קור שמצריך מעיל עבה במקרה הטוב ובגדים תרמיים ומטרייה במקרה הפחות הטוב.

ומהיבט אחר – זה פסטיבל מעולה לשלוף מהארון את כל בגדי הפטיש האהובים עליכם, את הג׳וקס וההרנסט – כמו שכבר ציינו, מדובר בפסטיבל עם וייב (לא קיצוני) של פטיש, דובים ואוירה די מינית.

Tel,Aviv,,Israel,-,June,09,,2017:,Participants,Of,Gay
עופרה: המדריך המלא
"עופרה" המילה מתייחסת לתיאור המפיק,...
קראו עוד
DSC_4962
השנה פוראבר תל-אביב גרמו לנו לגאווה אמיתית
אפשר להגיד בפה אחד: פוראבר תל אביב נצחו את...
קראו עוד
Tel,Aviv,-,June,8:,Rainbow,Yamaka,On,Annual,Gay
דעה: איך חיי הלילה בקהילה הפכו למסורת
בכל סוף שבוע שבו אני מבקר את המשפחה שלי במושב...
קראו עוד

דברו איתנו